آبی دل
آبی دل

خنده را معنای سر مستی مدان،آنکه میخندد غمش بی انتهاست


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلام بر صبح امیدم و سلام بر آفتاب محولم

سلام بر شبنم تازگی باورم و سلام بر نسیم امید دوباره ام

وسلام خیلی خیلی خیلی ویژه به همه دوستای اینترنتیم.آقایون و خانوما حالتون چطوره؟؟؟

ما نبودیم چه خبر؟؟؟

خوش گذشته؟؟؟؟

یه خبر دسته اول دارم بروبچ. من دوباره برگشتم.

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

برا اولین مطلب بعد از بازگشتمم یه شعر ازون خوشملاش گذاشتم

همراه
مـــــــــن
تنــــــها با تو
تا اوج عشـــــــق
هـم پـــــــــــــروازم
با قلب تودلدارمن هم آوازم
توهمپـــــــــای من، تنـــها با من
هـــــــــــــــــــم آوایـــــــــــــــــــــ ــی
با درد مــــــــــــــــن، آشنـــــــــــــــایــی
تکیـــــــــــــــــــه گاهی ، همصــــــــــدایــی
ما فریاد عشـــــــــــــــــــق، در قلب شــــــــب
دلـــگرمی عاشــــــــــقای بیصــــــــــــداییــــــ ــــم
ما، دل میبازیم دریا دریا ،تابیکران،عاشقای بی پرواییم
تو، با مــــــــــــن بمـــــــــــان، ای مهـــــــــــــــــــــرب ان
چون ماه شــــــب در آســــــــمان؛ بر من بتــــــــــــــــــــاب
تا بیـــــــــــــــــکران مثـــــــــــــــــل مهتــــــــــــــــــــــ اب
مــــن تا مـرز جان؛ از عشقمان میسـوزم ای آرام جـــان
بر من بتـــــــاب تا کهــــکشــان مثــــل آفتــــــــــاب
ما؛ فریــــاد عشـــق در قلــــب شب دلگـــــرمی
عاشقــــــــــــای بیصــــــــــــــــــــدا ییم
ما؛ دل میبازیم دریا دریا تا بیکران
عاشقـــــــای بی پــــرواییـــــــــم
ای تورؤیـای شبهای مـــــــن
عشق و ببین تو چشمای من
دستات و تو دســت من بگذاردرلحظه های دیـدار



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت20:33---28 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز خسته نباشين.
وب قشنگي دارين.
خوشحال ميشم به منم سري بزنين
موفق باشين.
باييييييييييييييييييييييي


عصر انتظار
ساعت12:58---10 اسفند 1390
سلام لینک کردم می تونی ببینی

تنها
ساعت1:08---4 اسفند 1390
دو رکعتــ گـ ـ ــريه

برايـــِ خـــاطـره هـــايمـ

يکــ قنـــوتــ ســکوتــ

برايــِ يـــادتــ

دو سجــــده بي قـــراري

برايــِ عشـ ـ ـقِ بربــــاد رفتــه

يکــــ تشـهد

برايــِ مــ ــرگــِ دلـ ـ ـ ـ م. . .


تنها
ساعت1:07---4 اسفند 1390
سلام عزیزم خوش اومدی بخداخیلی خوشحال شدم !!!!!!!انشاله موفق باشی

سوگند
ساعت23:54---3 اسفند 1390
آدم کسی رو که دوست داره خوشکل میبینه،نه کسی رو که خوشکله دوست...!پس منم چون دوست دارم عین داداشم خوشکل میبینمت.هروقت احتیاج داشتی دلتو پیشه یه نفر خالی کنی مطمئن باش کنارت هستم و به حرفات با جون و دل گوش میدم.
با آرزوی لحظات سرشار از خوشی واسه داداش کوچولوی خودم


Asal
ساعت23:16---3 اسفند 1390
_____♣♣♣______________♣♣♣
__♣♣♣_____♣♣_______♣♣____♣♣♣
_♣♣________♣♣_____♣♣_______♣♣
_♣___________♣___♣___________♣
_♣____اپم..____♣_♣____________♣
__♣____________♣____________♣
___♣________منتظره._________♣
_____♣_______تو..._________♣
_______♣_____تا بیای_____♣
_________♣___________♣
___________♣_______♣
________♣_♣__♣___♣__♣_♣
_______♣____♣__♣__♣____♣
________♣_____♣♣_♣____♣
__________♣_♣__♣♣__♣
________________♣♣
_________________♣♣
__________________♣♣
_________________♣♣
________________♣


شهاب
ساعت12:18---3 اسفند 1390
سلام دوست عزیز
وبتون رو با عنوان آبی دل لینک کردم
مارو هم با عنوان ♥ عاشقانه ♥ لینک کنید ممنون میشم


نوشا
ساعت11:46---3 اسفند 1390


الی
ساعت11:12---2 اسفند 1390

با اینکه ردِ پای بوسه‌‌هایم را در تن‌ات

بهتر از کفِ دستم می‌شناسم

اما با این حال

تا به آغوش‌ات می‌‌آیم

گم می‌‌شوم!

خدا کند این بار

مرا

از لابلای لبانت پیدا کنی‌...!!
شعری که گذاشتی بی نهایت زیبا بود


سوگند
ساعت23:03---1 اسفند 1390
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااایییییییییییی ییییییییییییییییییی
سلام عزیزه دلم،خوبی؟نمیدونی چقد دلم برات تنگ شده بود.هربار میومدم نت به مبت سر میزدم وبا نامیدی میدیدم هنوز برنگشتی.نمیدونی وقتی کامنتت رو دیدم چقدر خوشحال شدم.دیگه نری ها!!!!وگرنه آبجیت رو میرنجونی داداش کوچولوی خودم


mohammad
ساعت19:10---1 اسفند 1390
salam khoshhal shodam ke bargashti

sheer ghashangi bod radife


Asal
ساعت13:23---1 اسفند 1390
Darzemn sheretam aliiiiiiiiiiiiiiiiiii bud Golam

شهاب
ساعت12:21---1 اسفند 1390
سلاد وست عزیز
مرسی که همیشه لطف داری به وبم سر میزنی
آپتم خیلی زیبا بود
مرسی
http://eshghesaharsh.loxblog.com


نوشا
ساعت10:46---1 اسفند 1390
راستی داداشی قالب نو هم مبارک

نوشا
ساعت10:44---1 اسفند 1390
سلااااااااااااااام
چطوری؟؟؟؟
بابا اونطوری که تو رفتی نگران شدیم
امیدوارم مشکلت حل شده باشه
خوبه که حالت خوبه


نوشا
ساعت0:22---14 بهمن 1390
یعنی تا عید نیستی دیگه!!
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 30 / 11 / 1390برچسب:,

  توسط مهران  |
 

 



زندگی... زندگی چون قفسی است قفسی تنگ پر از تنهایی و چه خوب است لحظه ی غفلت آن زندان بان و بعد از آن هم پرواز..... از این که این وبلاگ رو برای بازدید انتخاب کردین ممنون من مهران هستم. 18 ساله از اصفهان. ‏اميدوارم از مطالب ارائه شده خوشتون بياد. نظر یادتون نره راستی اگه با هام حرف خصوصی دارین برام ایمیل کنید حرفاتونو اینم ایمیلم: mehranzamanepoor@yahoo.com


 

داستان های زیبا
دانستنیها
شعر و متن عاشقانه
دانلود آهنگ

 

 kujaltbtj
 شرمنده......................
 داستان های کوتاه...
 تبریک و چندتا عیدی توپ...
 یه جنایت ..............................................
 عشق و ....
 حال گرفتنم بدهاااااااااااااااااااااااااااااااا
 سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
 ای خدا...
 خاطره از خودم
 دختر فدا کار
 بیان عشق
 داستان...

 

بهمن 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

مهران

 






کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

پرو فایل خودم(در مورد خودم)
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 16748
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 405
تعداد آنلاین : 1