آبی دل
آبی دل

خنده را معنای سر مستی مدان،آنکه میخندد غمش بی انتهاست


شرمنده......................

سلام

مخلص همه هستیم

شرمنده بروبچ

منبه چند تا دلیل مجبورم وبمو تا بعد از کنکور تعطیل کنم

1.سیستممو کلا بابام جمع کرده

2.کنکور در راهه و من هیچی نخوندم

3.برای درمان زانوم یه دوره معالجه در راهه که برای سال آینده بتونم تو تیم ذوب آهن بازی کنم آخه من از تیم فولاد به ذوب آهن منتقل شدم

خب شرمنده همه اونایی هستم که نتونستم برای این خدافظی خبرشون کنم و شرمنده همه بروبچ

برای تولدم میام  یه سر میزنم بهتون

28 اردیبهشت

حلال کنین

 

شبیه برگ پاییزی پس از تو قسمت بادم

خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ و این یعنی در اندوه تو می میرم

در این تنهای مطلق که می بندد به زنجیرم

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق،از دلبستگی هایم؟

چگونه می روی با آنکه می دانی چه تنهایم؟

خداحافظ،تو ای هم پای شب های غزل خوانی

خداحافظ،به پایان آمد این دیدار پنهانی

خداحافظ،بدون تو گمان کردی که می مانم؟!

خداحافظ،بدون من یقین دارم که می مانی!!!

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت13:01---8 خرداد 1391
همیشه برای گلی گلدون باش که اگه به آسمونم رسید یادش نره ریشه اش کجاست .

دیوونه
ساعت16:59---12 ارديبهشت 1391
•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
しѺ√乇▒▓▒▒▓░しѺ√乇
*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•

*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
しѺ√乇▒▓▒▒▓░しѺ√乇
*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•

*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
しѺ√乇▒▓▒▒▓░しѺ√乇
*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•


mohammad
ساعت21:33---31 فروردين 1391
salam mamnon ke behem sar zadi omidvaram konkore khobi dashte bashi

va tavalodet pishapish mobarak


raha
ساعت22:14---26 فروردين 1391
سلام وبت عالیه!!!!!!!!من لینکت کردم

تنها
ساعت21:33---26 فروردين 1391
شجاعت مـے خواهد



وفادار احساسـے باشـے



کــهـ ِ میدانـے



شکست مـے دهد



روزے نفس ـهاے دلت را...


PateKhat
ساعت17:20---26 فروردين 1391

پيش از اين مردم دنيا دلشان درد نداشت،
هيچكس غصه اينرا كه چه ميكرد،نداشت،

چشمه سادگي از لطف زمين ميجوشيد،
خودمانيم،زمين اين همه نامرد نداشت


ميثم
ساعت9:58---23 فروردين 1391
سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن

موج
ساعت22:36---21 فروردين 1391
سلام.میدونم الان چه حالی داری از این که کنکور در پیشه . امیدوارم در کنکور موفق باشی وبتونی رشته مورد علاقتو بدست بیاری . همچنین برات آرزوی سلامتی میکنم و از خدا میخوام که هرچه زودتر زانوت خوب خوب بشه تابتونی تو تیم ذوب آهن بازی کنی.موفق باشی.

شعله
ساعت10:47---21 فروردين 1391
سلام مهران جان .ارزو میکنم که تمام اتفاقهایی که دوست داری برایت رخ دهد وبا تنی سالم و دلی سرشاد از عشق و ارامش به زندگیت ادامه بدیموفق باشی

rasool&sohila
ساعت7:52---21 فروردين 1391
slm mehran omidvaram k moafagh bashi babatam kare khobi kardan pas bekob bekhon ta moafagh bashi.pas roze tavalodet k omadi hatman khabaram koni k age bodam biyam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 19 / 1 / 1391برچسب:,

  توسط مهران  |
 

 



زندگی... زندگی چون قفسی است قفسی تنگ پر از تنهایی و چه خوب است لحظه ی غفلت آن زندان بان و بعد از آن هم پرواز..... از این که این وبلاگ رو برای بازدید انتخاب کردین ممنون من مهران هستم. 18 ساله از اصفهان. ‏اميدوارم از مطالب ارائه شده خوشتون بياد. نظر یادتون نره راستی اگه با هام حرف خصوصی دارین برام ایمیل کنید حرفاتونو اینم ایمیلم: mehranzamanepoor@yahoo.com


 

داستان های زیبا
دانستنیها
شعر و متن عاشقانه
دانلود آهنگ

 

 kujaltbtj
 شرمنده......................
 داستان های کوتاه...
 تبریک و چندتا عیدی توپ...
 یه جنایت ..............................................
 عشق و ....
 حال گرفتنم بدهاااااااااااااااااااااااااااااااا
 سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
 ای خدا...
 خاطره از خودم
 دختر فدا کار
 بیان عشق
 داستان...

 

بهمن 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

مهران

 






کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

پرو فایل خودم(در مورد خودم)
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 16749
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 405
تعداد آنلاین : 1